نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

سیلک مارکت پکن در تور چین دارای هفت طبقه است . که در طبقات اول و دوم کالاهایی نظیر کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز برای میهمانان تور چین انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد .

کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به میهمانان تور چین عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به میهمانان تور چین در این فروشگاه ارائه می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده کنند.

سیلک مارکت

مرکز خرید سیلک مارکت پکن


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکزخرید برلینس شیمائو اینت پلازا در تور چین در نزدیکی میدان مردم شهر شانگهای چین قرار دارد . این مرکز تجاری بزرگ و با شکوه جهت آسایش مشتریان از تمام توان خود استفاده نموده تا میهمانان تور چین و شهروندان لحظاتی آرام و خوش را در این مرکز خرید سپری نمایند .

علاه بر پارکینگ ، رستوران های متعدد ، کافی شاپ و امکانات جانبی دیگر ، این مرکز تجاری به فروش کالاها و اجناس مورد نیاز میهمانان تور چین می پردازد . کالاهایی از قبیل انواع البسه ، کیف و کفش ، کالای خواب ، لوازم تزیینی و وسایل خانه ، لوازم ورزشی و زیور آلات و . . . از معتبر ترین برندها گرفته تا ارزانترین کالاها در این مرکز خرید یافت می شود که خود یکی از ویژگی های بارز آن محسوب می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده نمایند.


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا


مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی در تور چین در شهر زیبای شانگهای قرار دارد .گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای برای میهمانان تور چین است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند.

گردشگران تور چین بسياری از مارک های معروف جهان را در اين مرکز مشاهده خواهند کرد . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی برای میهمانان تور چین در اين مرکز خرید به مشتریان ارائه می گردد . علاوه بر این ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران و همچنین میهمانان تور چینتدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره نمود .مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا دیدن فرمایند.

مرکز خرید گرند گت اوی

مرکز خرید گرند گت اوی 

مرکز خرید گرند گت اوی

مرکز خرید گرند گت اوی


بازار یاشو پکن چین

بازار یاشو چین

این بازار یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید در تور چین و شهر پکن است که در منطقه سن لی تون واقع شده و برای توریستان خارجی و داخلی جذاب می باشد .

این بازار برای میهمانان تور چین شامل 5 طبقه است. پوشاک، کفش، کیف، کلاه، ساعت ، صنایع دستی چین و ... از کالاهای موجود در این بازار است.

کفش و کیف در پایین طبقه عرضه شده و طبقه اول و دوم و سوم به پوشاک برای میهمانان تور چیناختصاص داده شده است . در طبقه سوم نیز یک غرفه خیاطی بزرگ با انواع پارچه های ابریشمی به چشم می خورد .

طبقه چهارم برای میهمانان تور چین شامل کالاهایی چون ام پی تری و ام پی فور ، ساعت ، اسباب بازی، لوازم تزئینی و غرفه فروش چای است. ساعات کاری بازار یاشو از 9 صبح الی 9:30 شب می باشد از مهم ترین دلایل سفر گردشگران تور چین به چین و از جمله جاذبه ای دیدنی این کشور توریستی خرید به شمار رفته و بسیار جذاب و سرگرم کننده است . مسافران تور چین میتوانند از این بازار زیبا استفاده نمایند.

بازار یاشو
بازار یاشو


بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو  در تور چین که به بازار مروارید نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد آسمانی واقع شده و یکی از مراکز خرید پکن چین است. بازار هونگ چیائو از 5 طبقه تشکیل یافته است. طبقه اول این بازار  برای میهمانان تور چین طیف وسیعی ار محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل را در بر گرفته است.طبقه سوم آن نیز صنایع دستی مختلف چین و مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرزی بسیار ظریف و زیبا به شکل زینت آلات برای میهمانان تور چین ارائه میگردند در طبقات زیر همکف و طبقه پنجم و مرواریدهای بدلی در طبقه چهارم به نمایش در آمده است.در طبقات دیگر شما با دنیائی از مد رنگها و طرحها در پوشاک، کفش، کیف، بادبزن، زینت آلات و وسایل کادوئی کوچک مواجه میگردید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید چین برای مسافران تور چین به شمار میرود.

بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائو پکن
مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین,اماکن تفریحی چین,جاهای دیدنی چین,بازارهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین

این رستوران عجیب تخم مرغی در تور چین که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد.در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که میهمانان تور چینبرای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین میتوانند از این رسوران زیبا دیدن نمایند.

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین


رستوران وامپو کلاب چین

رستوران وامپو کلاب چین

این رستوران لوکس و مجلل در تور چین یکی از محبوب ترین رستوران های شانگهای چین است و البته بیشترین جذابیت این رستوران به سبب دکوراسیون خاص شیشه ای و چلچراغ کریستالی بزرگ آن است. غذاهای معروف این رستوران در تور چین رشته  های گوشتی برشته همراه با پوست پرتقال خشک شده در آفتاب و خوراک مرغ مخصوص آن است. مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

 

 رستوران وامپو کلاب

رستوران وامپو کلاب


رستوران فنگ ونگ چین

رستوران فنگ ونگ چین

“فنگ ونگ” در تور چین رستورانی است که در یکی از پرتگاه های خطرناک کوه های “هوبی” قرار دارد و مشتریان آن باید از گذرگاه باریکی برای رسیدن به ان عبور کنند که البته کمی ایمن شده است.
این گذرگاه در تور چین درارتفاع ۳۰ متری از پایین دره قرار داد و البته بسیار باریک تر از آن است که سه نفر همزمان از کنار هم عبور کنند 
این رستوران در تور چین طبیعت بسیار زیبایی دارد که در مقابل این دره وجود دارد. البته برای استفاده از این رستوران نباید ترس از ارتفاع داشته باشید.
از آنجایی که این رستوران دقیقه به عنوان یک پرتگاه شناخته می شود بسیاری به آن لقب خطرناک ترین رستوران دنیا را داده اند. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

رستوران فنگ ونگ

رستوران فنگ ونگ


رستوران رایس هوم(rice home)گوانگژو چین

رستوران رایس هوم(RICE HOME)گوانگژو چین

رستوران لانه زنبوری (rice home) در تور چین در شهر گوانگژو چین قرار دارد، که دکوراسیون این شرکت توسط یک شرکت هنگ کنگی طراحی و ارائه شده است.

استفاده از ساختار های طبیعی به شکل کندوی عسل یک فضای ناهار خوری راحت و امن را برای میهمانانتور چین فراهم می سازد. منوی رستوران در تلویزیون نمایش داده می شود و تبلیغ غذاهای دیگری که در رستوران سرو می شود هم از این طریق نشان داده می شود. مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

رستوران رایس هوم

رستوران رایس هوم


رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو در تور چین یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. میهمانان تور چین می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو


آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران در تور چین از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگرایی که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به میهمانان تور چین هم پیشنهاد می دن. BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چین,جاهای دیدنی چین,اماکن تفریحی چین,مراکز خرید چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

روستای باستانی زیدی چین

روستای باستانی زیدی چین

 

روستای باستانی در تور چین زیدی از مکانها و دیدنی و باستانی چین در جنوب استان آن هویی در شهرستان یی قرار دارد، قدمت این روستا به قرن یازدهم میلادی بر می گردد و اوج شکوه خود را در قرنهای 14 تا 19 میلادی تجربه کرده. فاصله این روستا از کوه زرد تور چین 40KM میباشد. جاذبه های این روستای باستانی شامل 124 ساختمان قدیمی سلسله مینگ و چینگ میباشد و با تعداد زیادی از کنده کاری روی چوب، سنگ و کاشی تزئین شده. از دیگر دیدنی های آن میتوان به 99 کوچه تنگ و باریک و پر پیچ و خم روستا اشاره کرد که قسمت کوچکی از مکان های  دیدنی تور چین می باشد.

 

روستای باستانی زیدی چین


کوه تای در چین

کوه تای در چین


کوه تای در تور چین در شمال شهر تای آن  و در استان شاندونگ، چین قرار دارد، این کوه از اهمیت تاریخی و فرهنگی بسیاری برخوردار است. ارتفاع کوه تای ۱۵۴۵ متر (۵۰۶۹ فوت) است و دربین پنج کوه مقدس درتور چین مهم ترین انها به شمار می‌آید. کوه تای دست کم برای ۳،۰۰۰ سال محل عبادت بوده‌است. این کوه در سال ۱۹۸۷ به عنوان مکانی طبیعی و فرهنگی در میراث جهانی یونسکو ثبت گردید.

 


کوهستان تیانزی در چین

کوهستان تیانزی در چین

کوهستان تیانزی در تور چین یکی از عجیب ترین و زیباترین کوهستانهای موجود در دنیا می باشد. کوهستان تیانزی در زبان چینی به معنای پسر آسمان است که لقب سنتی امپراتوری چین می باشد. این کوهستان زیبا در تور چین در بخش شمال غربی منطقه رویایی و با صفای ولینگ یانگ ، مشرف به دره سوکی در استان هونان کشور چین واقع شده است.

 

شکل ظاهری این کوهستان در تور چین به گونه ای عجیب و در عین حال زیباست که نظیر آن در هیچ کجای دنیا دیده نشده است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی مناظری دلفریب و عجیب را به وجود می آورند که یاد آور افسانه های خدایان در آیین های چینی است.ویژگی اصلی این منطقه برای میهمانانتور چین وجود صخره های مرتفع بوده که حتی تا ارتفاع 1262.5 متر بالاتر از سطح دریا است. رویش درختان و خزه ها بر روی تیغه های سنگی بزرگ در کوهستان تیانزی منظره ای زیبا را به وجود آورده است. میهمانان تور چین می توانند از این منطقه دیدن نمایند.

سالانه گرشگران زیادی برای دیدن این اثر طبیعی فوق العاده از نقاط مختلف جهان سفر می کنند و به همین خاطر وجود تله کابین برای استفاده گردشگران تور چین این امکان را به آنان داده است، که تا ارتفاع 1200 متری صعود کنند و مناظر و زیبایی اطراف کوهستان تیانزی را مشاهده کنند.  این کوه برای گردشگرانتور چین آیینی محلی و آشنایی با خاستگاه های طبیعی آیین های چینی مثل تائو ایسم است که در جستجوی تعادل و آرامش هماهنگی با طبیعت را توصیه می کند، تا از هوای پاک عجیب ترین کوهستان دنیا بهره بگیرند.

وجود آبشارها و غار های متعدد و جالب زیبایی دو چندانی برای میهمانان تور چین به کوهستان تیانزی بخشیده است. این کوهستان به دلیل نزدیک بودن به سطح دریا و به وجود آمدن مه و ابر در کوهستان به فضایی اسرارآمیز و رویایی برای گردشگران تور چین تبدیل شده و نیز یکی از 10 منطقه برتر گردشگری کشور چین معرفی شده است.


شهر تاریخی فنگهانگ در چین

 

 شهر تاریخی فنگهانگ در چین

شهر تاریخی فنگهانگ در تور چین در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر برای گردشگران تور چین از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید. میهمانان تور چین می توانند از این منطقه دیدن نمایند.

شهر تاریخی فنگهانگ

مطالب مرتیط:
تورهای چین 


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین,جاذبه های گردشگری چین,جاذبه های توریستی چین,بهترین جاذبه های توریستی چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد